Evencio Ferrero: «Concédelle a esta terra non perder aos seus fillos polo mundo»

Una vez más, el alcalde de Carballo, Evencio Ferrero, realizó la ofrenda en la misa dedicada a San Xoán. En su alocución, el regidor tuvo muy en cuenta la situación de crisis y pidió «para toda a nosa xente». Se encomendó al patrón para que acogiera «aos nosos traballadores e empregados e ás xentes do comercio e máis da industria, de todos os oficios e de todos o saberes, familias que mesmo non poden darlle aos seus o fogar ou alimento que os faría felices cando escoitan a voz que os agarima neste milagre da vida», pero sobre todo rogó por que se pueda terminar con la emigración: «Concédelle a este terra non perder aos seus fillos polo mundo, pois somos xente traballadora nunha terra rica, que día a día quere construír en paz e con xustiza un futuro de dignidade que pedimos e agradecemos un ano máis»

La ofrenda fue uno de los actos centrales de la jornada dedicada a San Xoán, sobre todo porque se realizó en una iglesia recién reformada. Salió además la primera procesión de las fiestas, aunque la más concurrida será la de hoy. A mediodía, la Banda Municipal de Música de Carballo ofreció un concierto en la calle Coruña. Mucha gente se paró a escuchar, lo que hizo que la intersección con la rúa Hórreo resultara prácticamente intransitable. El resto de la música de la jornada corrió a cargo de gaiteiros de la banda municipal y de Cances y de los percusionistas de Trópico de Grelos.

Fuente: La Voz de Galicia