DA NOSA SEMANA SANTA

por parroquiacarballo

= Milagrosa =

Nos dice el Santo Evangelio del apóstol Lucas (XXII; 39) y de S. Marcos (XIV, 39) que el Señor, después de celebrada la Cena Pascual se retiró al monte de los Olivos, a un lugar donde había un huerto llamado Getsemaní.

El Santuario de la Virgen Milagrosa cuenta con hermoso jardín, un olivo, que parece estar el conjunto inspirado en esa página del Evangelio. Un cruceiro de los que abundan en nuestra tierra gallega, está representando los dolores de Jesús cuando oraba al Padre diciendo: “Si es posible, pase de mí este cáliz…mas no se haga mi voluntad, sino la tuya” (Luc. XXII, 42). Con esta oración de la voluntad humana de Xto que sufre ante el dolor de la Pasión prevista, toma fuerzas para afrontar tanto el dolor físico como el dolor moral que la Pasión suponía.

Y así se dispuso el Señor para hacer su Vía Crucis camino del Calvario. Sufrió caídas con la Cruz a cuestas, pero el Señor se levantó. Contó con la presencia de su Madre, tanto en el ascenso al monte como cuando, ya crucificado, estaba María al pie de la Cruz.

Llegado el momento final, Jesús entrega su vida a Dios Padre y exclama: “A tus manos, Padre, encomiendo mi espíritu” (Lucas XXIII, 46)

Estas son las palabras solemnes que parece está pronunciando el Señor en la bellísima imagen de Cristo Crucificado que guarda el santuario de la Virgen Milagrosa.

Hermosas y confiadas palabras que puede repetir un cristiano en el trance de su muerte.

     = Para S. Cristovo =

Di o Sto Evanxelio que o cadáver de Noso Señor Xesucristo foi sepultado nun sepulcro novo (Xn. XIX, 41). Iso é o que nos recorda a todos a igrexa de S. Cristovo. É un santuario novo, a igrexa máis nova de entre nós. E nela gardamos a urna funeraria con Xesucristo Xacente

Pero, como tamén nos ensina o Sto. Evanxelio, Xesús resucitou. Non é a de S. Cristovo unha igrexa onde domine o sentimento da morte sen máis. Non vence a morte. Por iso mesmo temos na nosa igrexa un Xto, Resucitado, como imaxe central, ben visible. Fronte á urna funeraria, a imaxe de Cristo Resucitado.

Sabemos que a victoria do Señor tamén é para nós. Participamos dela xa mesmo na hora do Bautismo. Pois ó pé da Resurrección de Xesús temos unha gran pía bautismal para acoller a cantos nenos ou nenas nazan en Carballo. Ademais de cidadáns, tamén fillos de Dios, polo Bautismo, pola Resurrección do Señor. Pensémolo ben. A nosa igrexa lémbranos a Pasión, Morte e Resurrección do Señor que nos participamos polo Sto Bautismo

También te puede Interesar

× ¿Cómo puedo ayudarte?